Ekm
Daha emeklemiyor. Sırtüstü yatırınca yüzüstü dönebiliyor. Desteksiz de oturabiliyor artık, yere oturtuyorum, yastık falan koymuyorum çevresine 😂 Ama o zaten bütün gün camdan bakınmayı tercih ediyor. Mama sandalyesine oturtup camın önüne koyuyorum, bakınıyor, konuşuyor, heyecanlanıyor 🥰 + 2 tane dişimiz var, 5.5 aylıkken çıkmıştı