Sumeyraas Ekm diş çıkmadı, emekleme yok. Çabası da yok sırt üstü dönüyor hemen. Bu ara çok huysuz, dişe bağlıyorum.
Melankoli Ekm 2 dişi var😍 emekliyor, tutunup kalkıp koltuk kenarlarından adım atıyor, bol bol kahkaha atıyor, bir de yemekleri yere atıyor😅
Echche Ekm 9. Ayı 1 hafta geçince emeklemeye başlıyorlar genelde. Bizim de öyle oldu. Kimi bebek erken emekler sözüm onlara değil ama onlar istisna. Geneli 9 aya girince başlıyor
Ekm Dilos01 bizimde dişimiz yok kabarma var gbi ama diş yok ve aşırı huysuz şu sıralar uyku hak getire
Ekm Sumeyraas biizmde emeklemeknistiyo ama cabası yok yapamdigini anlayımca hemen dönüyor hep aynılar :)
Dilos01 @3children1mom bizim disimiz çıktı yanı ucu göründü bugün daha yeni suyunu içirirken fark ettim hatta inanmayıp anneme de foto attım evet patlamis gozun aydın dedi ilk dişini ben gördüm hediye alacağım kızıma bizim burda ilk kim görürse o hediye alır derler maksat adet yerini bulsun seni etiketlicektim post açmadım buraya yazayım dedim 7 ay 11 günlüğüz @Ekm CeydaAlev
Melankoli Ekm tam tersi görenler hep geç yürür diyorlar😬 Erken emekleyenler geç yürürmüş. kızım hiç emeklemeden, dogru düzgün sıralamadan 8,5 aylıkken yürümüştü. Onu düşününce ben de hak verdim
Ekm Echche ilk defa duydum bunu genelde 6.ay da emekleyenler var etrafımda insan biseyleri yapsin istiyo ama her bebegin gelisimi kendine özel
Echche Ekm evet canım ama uygulamada da o zamanlar emeklemeye başlayabilir diye yazıyordu. Sizinkiler baya hızlıymış maşallah 🧿😀 benim bebis ayakta tutunup yan yan adım atarak etrafı geziyordu ama emeklemiyordu. Ta ki 9. Ay gelene kadar sonra başladı. Emeklemezse de şimdiden geç diye düşünme demek istedim