Asafecrin Zelisblt evet cnm süt parasını eşimin üstüne yatırdılar bnm eşim sigortalı oldugu için 170i arayıp başvurduk sende ara 170 i başvuru yap
Zelisblt Asafecrin he anldm canım sanki eşimin hesabına yatan bi para vardı şimdi hatırladım. Teşekkür ederim bilgilendirdiğin için 🌼
Zelisblt Asafecrin miktarını hiç hatırlamıyorum ya, neyse geçti artık 😁 ikinci olunca o zMn bakayım 😁😁
Mhtttp Mls2121 raporum 20 Mayıs’ta bitti. Toplamda aldığım para 9800 tl maaşım 3200 du. Raporlarinizin hepsi onaylansın kalan paranızı alirsiniz
Asafecrin Zelisblt 170i arayıp ögrenebilirsin cnm yatıp yatmadıgını 5 yaşına kadar alabiliyorsun o parayı
Tugcecaliskan Srpl34 benimde ödeme aşamasında diyor ama hala alamadım 02.01.21 de doğum yaptım süreç aşamasından sonra ödeme aşamasına gecicek canım
Busukermit Tugcecaliskan brnde 24 02 de yaptım yok hala banka bilgisi yok yazıyor baglı olduğum sgk yı aradım hesaplanmış onay bekleniyor gibi bişi dedi konuştuğum personel
mltmkrkl Mls2121 ben 2 parça da aldım bi dogum öncesi bi sonrası dogum sonrası raporum mayıs 2 sinde bitti şimdi kontrol ettim yarın hesabıma geçicekmiş yani raporum bittikten 22 gün sonra yatmış oluyor
Lalande Mls2121 sgk arayıp sorun sisteme düşmemiş oluyor bazen benim öyle olmuştu aradım bir hafta içinde de öteki kalan paramı yatırmışlarfı