Seda19 Eymenduygy eşim askeri personel sigorta değil emekli sandığı galiba onların yine de alabilir mi doğum yapalı 3 ayı geçti hala 300 lira yatmadı e devletten bakıyorum ödeme aşamasında yazıyor bir bilginiz var mı bu konuda
Eymenduygy Seda19 ödeme aşamasında demek paranız yattı demek canım, PTT ye gidip çekebilirsin paranı. Fazla geciktirme geri gider. SGK ya doğum belgesi ile eşin başvuru yapsın süt parası için o da yatar. 🌸
Merveyagmur Eymenduygy ödeme aşamasında yazsa da mutlaka ptt yi arayıp teyit edin. Ben de buna güvenerek gittim baya sıra bekledim yatmamıştı.
Eymenduygy Merveyagmur ben aradım o zaman bunu dediğinde PTT den gidip çekin dediler. Gittim çektim hemen.
Merveyagmur Eymenduygy şimdi baktım e devletten. Ben 18nde gitmiştim. Ve para 18nde yatmış görünüyor. Ben ptt den ayrıldıktan sonra falan geçti hesabıma heralde. Sıra beklediğimle kaldım 😂
Asafecrin Lilatmz evet cnm biz öle başvuru yaptık eşimin adının üzerine yatmış ptt ye ama biz almayı unutmuşuz tekrar ordan basvuru yptık
Merveyagmur 1421saadet bizim muhasebeci her ay sonunda onaylıyor. Her ay yatıyor para. Eğer toplu almak isterseniz rapor bittikten sonra tek seferde onaylıyor tek seferde yatıyor.
Zelisblt MuvoMeri PTT ye gidip doğum param yatmış mı dşye soruyorsun. Doğumdan genelde 1 2 ay sonra yatmış oluyor :)