Bursa97
Ben bazen muhallebisine koyuyorum, 7 buçuk aylık bebeğim 😊 Yalnız hazır bebe bisküvilerini vermenizi tavsiye etmem, bebek için yapılmış olsalar bile hepsinin içinde çok fazla şeker var ve biliyorsunuz şeker bebeklerimizin vücuduna ne kadar geç girerse o kadar iyi 😇 Bisküviyi kendiniz evinizde yapabilirsiniz, inanın hiç vakit almıyor ve yapınca buzlukta saklayıp istediğiniz zaman çıkarıp yedirebilirsiniz. Yarım çay bardağı irmik, yarın çay bardağı yoğurt, 2 çay bardağı tam buğday unu, 2 çay bardağı pirinç unu, 70 gr kadar tereyağı, bu kadarcık 😋❤️ Hepsini direkt karıştır yoğur, şekillendir, 170 derecede 15-20 dk pişir. 8 aylık olunca 3 yemek kaşığı pekmez de ekleyebilirsiniz. Sonra koyun hepsini buzdolabı poşetine, atın buzluğa. Hazırlardan çok daha sağlıklı ve mis gibi anne yapımı ❤️