Bursa97
Öğün verilmiyor, önce tadım yapılıyor ☺️ Yani doyması için yedirmeyeceksiniz. Siz şimdi başlayacağınız gün mesela 1 parça kabak pişirin - buharda pişirme aparatı kullanırsanız güzel olur- çatalla iyice ezip 1 çay kaşığı kadar verin bebeğinize. Bütün gün yiyeceği bu yani, 1 çay kaşığı kabak. İlk 3 gün kabak yiyecek sadece ama 1. Gün 1 çay kaşığı, 2. Ve 3.gün 1 tatlı kaşığı verin. Doyması için değil unutmayın, eğer alerji yapacak olursa diye ve bağırsakları alışsın diye böyle az veriyoruz ve 3 gün veriyoruz. Sonraki 3 gün aynı şekilde havuç verirsiniz, sonraki 3 gün balkabağı vs bu şekilde gidecek. Sebzeyi örnek verdim siz evde olan sebzeye göre istediğiniz sırada istediğiniz sebzeyi verirsiniz. Mevsim sebzeleri bitince cam rendede meyve rendeleyip aynı şekilde 3 gün tattırın, sonra 3 gün yoğurt verin. Yoğurdu ilk başta da tattırabilirsiniz sebzeden önce. Bu şekilde tadımlar 1 buçuk ay kadar sürer. Öğün dediğiniz 1 çay bardağı kadar veriliyor tadımlar bitince, birkaç sebzeyi karıştırıp çorba olabilir, meyveli yoğurt vs olabilir ama öğün için tadımların yapılması gerek, sadece sebze verdiğimizde mamayla alabileceği vitamin besin vs alamayacağı için ve de bağırsakları bir öğün katı gıdayı sindirmeye hazır olmadığı için öğün verilmiyor. Bir de katı gıdaya başlayınca su vermeyi ihmal etmeyin ☺️Uzun oldu, umarım yardımcı olabilmişimdir 🙏🏻❤️Mama içmemesine bir çözümüm yok malesef, mutlaka doktorunuza danışın bu konuyu