Selin39 katılıyorum versem bi faydası yok ki yani karnı doysun diye bu gereksiz şeyi vermek saçma besin değeri sıfır…
Çalışmama rağmen asla hazır yetirmedim kızıma 15 aylık olduk hala suyunu kaynatmadan içirmem..
Vakit yok diyen arkadaşlara da katılmıyorum, kayinvalidem bakıyor kızıma ve her gun evin toplu olmak zorunda ve yiyecegi yemekleri yapmak zorundayim kızıma . Vakit yok kavramına sığınıp asla vermem verdirmek hazır şeyi