Hazalim evet hepimiz büyüdük. O yüzden diyabet, tansiyon ve kalp damar hastalıkları arttı. Hastalıkların yaş ortalaması düştü. İlkokul çocukları diyabetten dolayı insülin iğnesi oluyor günde kaç defa. Tabiki herkesin kendi çocuğu istediğini verir ama böyle bilinçsiz söylemler hoş olmuyor. Sanki çok iyi bir şeymiş gibi lanse ediliyor. Ben bile yediğimde midemi yakıyor kaç saat kavruluyorum. Eğer tercih varsa verilmemesi daha doğru çünkü ilk 3 yaş beslenmesi tamamen bütün hayatımızı etkiliyor. Kırkyılda bir belki verilir ama her kahvaltıda, haftada 3-4 kez fazla gelebilir. Bizler büyümüşüz ama o zamanla bu zamanı kıyaslamak yanlış olur. Şimdi herkes çok bilinçli bir şeyler alırken içindekiler kısmını okuyoruz, internetten araştırıyoruz. Mükemmel olamayız ama bence elimizden geleni yapmalıyız🙂