ilosasell alerjilsi olduğu için direk sebzelerle başladım ben yoğurt falan veremedim yani sebzeleri buharla pişirip çatalla ezerek verdim sonra çorbalarına pirinç yada şehriye atarak denedim mesela biz yemek yerken istiyordu birşeyler ekmeğin içinden küçücük parça verdim o şekilde çiğnemeye alıştı yumurta alerjimiz bittiğindede sarısını haşlama olarak direk elimle küçük parçalar şeklinde ağzına verdim öyle ezmedim birşeylerlede karıştırmadım şu an her şeyi çiğneyebiliyor köfte falan kısaca hiç bi yemeğini blend etmedim hafif çatalla ezdim