ilosasell 7 ay 9 günlüğüz beslenme düzeni oturtmaya başladık öğünlere ayırdık kızım iştahlı baya ama meyve seviyor sebzeleri seviyor, pütürlüye zor da olsa alıştı, dişi çıkmadı henüz hiç 🤷🏼♀️ Emeklemiyor tutunup kalkmaya çalışıyor , yürüteçle koşarak gidiyor nerdeyse 😅 otururken poposuyla biraz biraz ilerliyor ba ba ba de de de seslerini çıkarmaya başladı, enginar bezelye gibi sebzeler favorimiz 🙂🙃