Gamzeburkan Eymnzynp sizinki kadar küçükken 2 saatte bir bazen saat başı emerdi birde benim kızım çok uzun emerdi 40 dakika 1 saat arasi değişirdi suan büyüdü 5 dakika anca emiyor
Eymnzynp Gamzeburkan Ben sagipta veriyorum şuanda bazen 50 60 90 CC ye kadar alıyor acaba yanlış mı yapıyorum
Gamzeburkan Eymnzynp ya çoğu çalışan annede sagip veriyor doğru veya yanlış diyemem ben hep bebeğimle olduğum icin emzirdim tercih meselesi suanda memeye çok bagimli mesela bende arada sagsaydim diyorum 😃 ama saginca çıkmıyordu benim emzirince oluyordu
merveikra27 Gamzeburkan dedigim gibi cok stres yapiyordum ama 750 gram aldığıni ogrenince rahatladim cok şükür
ikiprensannesi_gul Benim ikinci bebeğim oldu şuan bir buçuk ayını geçiyo ama hala sütüm doldukça göğüslerim şişiyo ve hafif sızlama giriyo terbiye olmamış mı yani
merveikra27 ikiprensannesi_gul akıntı oluyor mu peki cnm doldukça yani kiyafetlerin filan ıslanıyor mu
Kubra4745 merveikra27 benim 23. Günlükken yumuşadı 😞 bilmiyorum sanki süt yok gibi oluyor siz de nasıl şuan durumlar
merveikra27 Kubra4745 bilmiyorum ya bende oyle hissediyorum acaba süt mu yok diye haftaya kontrolumuz var artik kilo alimindan anlayacağım