bala86asel Papatyannesi benim kızda aynı 9 Eylül doğumlu ne emekliyor ne dişi var gerçi 35 aylık doğdu ben ona bağlıyorum tembelliğini
ayazasaf Papatyannesi ah o etraftakiler yok mu 😒 boşverin gerçekten eğer doktorunuz reflekslerinde algışarında sorun görmüyorsa vakti gelince yapacaktır herşeyi. Geç döndü geç oturdu oğlum ama hiçbir sorunu yok şimdi 22 aylık tazı gibi koşuyor sağa sola 😌
birboncukannesiiii Papatyannesi yoo okudum zaten 3/4satır. Abartma diyorum işte. Benim kızımda 8aylık dedim. Ne deyim başka. içini rahatlatıyorum işte 😅 abartma yani.
Papatyannesi Periii kollarından kavrayınca adım atıyor ama duruyor hemen sıkılıyor 🙃 benim de 1.30 doğumlu gece doğdu ☺️
bala86asel Papatyannesi sanırım doktorlar prematüre bebeklerin doğacak zamanına göre gelişim gösterebileceğini söylüyorlar ama Bu ay kontrol götüreceğim yinede
Papatyannesi September08 bilmiyordum bunu gerçekten. Ama yürütece koyduğumda resmen uçuyor hızlı koşuyor ama yüz üstü bıraktığımda direk ağlıyor
PPrensannesiiii Papatyannesi benim bebeğimin dişi 5.5 aylıkken çıktı 12 aylık 8 dişi var ama keşke dişi geç çıksa diyorum bende diş yüzünden hep huzursuzluk yaşadı hep iştahsız kilosu da bu yüzden biraz geride
Eftelya1 Papatyannesi illa emekleyecek diye birşey yok benim yeğenlerim hiç emeklemeden direk yürüdüler merak etmeyin
Minikkelebegim Papatyannesi bence bırak emeklemesin 😂😂😂 emekleyince bu günleri arayacaksın 😂😂 benim kızımda 10.ayının içimdeydi emeklemeye başladı bir hafta kadar süründü ardından emeklemeye başladı ama olmasa da olurmuş şu an hayat çok daha zor 😂😂😂😂
Papatyannesi Minikkelebegim öyle diyorlar ya ☺️ Peki kızınız yüz üstü durmayı seviyor muydu yoksa direk emeklemeyi mi öğrendi Burda geç emekledi diyenler oldu gerçi ama size sorayım benim oğlum yüz üstü durmayı hiç sevmiyor nasıl öğrenip emekleyecek 🙃🙄
Minikkelebegim Papatyannesi benim kızımda öyleydi yüz üstü asla durmuyordu çok çabuk oldu zaten bir gün kollarıyla sürünerek kendini İleri çekmeye başladı bir hafta içinde dizlerinizi üzerine kalkıp emekledi şimdi tutup kalkıyor ayağa sonu felaket yani 😂😂😂
E_srgt Minikkelebegim ne zman yaptı csnım kaç aylıkken bnm bebeğim yüzüstü sevmiyo o yüzden soruyorum