Papatyannesi oğlum 8 aylıkken bırak emeklemeyi kolundan tutup yürümeyi daha dönmüyordu bile 😁 9 aylıkken döndü 13 aylıkken yürüdü şimdi 19 aylık evde tırmanmadığı bir tavan kaldı, bence onu da boyu yetmediği için yapamıyor 😂 demem o ki akışına bırakın hazır olduğunda hepsini yapar milletin lafına da çok bakmayın onların çocuğu hep 3 aylıkken dönmüş 6aylıkken emeklemiş 9 aylıkken yürümüş oluyor hiç bizimki de yapamıyor diyenine denk gelmedim 😬