9 aylığız hem emekliyo hem sürekli çekmeceyi açıp dikeliyo içini boşaltıyo heryeri kurcalıyo mahvoluyorum ve bebeğim 7 aylıkken dönmeye başladı dönüş o dönüş işte ne güzel huzurla uyuyodum şuan her yere yastık tepiyorum dönmüyor diye çok üzülüyodum döndü şimdi diyorum dönmese iyiymiş emeklermi ki yürürmü ki diyodum hepsini birden yapmaya çalışıyo çıldırıyorum bence zamana bırakın canı ne zaman isterse hem yapınca bize zor oluyo bu döngüler 😂