Cnm benim ki de 8 aylık 12 günlük hala ne dönüyor ne emekliyor ne oturabiliyor desteksiz bana doktor hipotenik bebek dedi yani gevşek bebek bizi çocuk norolojisine sevk etti haftaya gidecem işte inşallah birşey çıkmaz mazlumun mazluma duası tutarmış dua edin benim. İçin oglumun birşeyi olmasın içim rahat ama yine de korkuyor insan