BM22121 bende 2 aylıkken kullandım.mwmeden sonra gazını cıkarıp verıyodm.hem alerjısı vae hem reflusu.benıımkı reflüden dolayı kusmazdı aa sureklı agzına gelıyodu emdıgı yutkunuyodu. Gavıscon verınce kusmaya basladı.bır ara kestm bır kc gun.sonra tekrar basladım.uzun bır surede kullandm. Zamanla kusması gectı