BM22121 Kızımın mamasına gaviscon katıyorum onu içince kusuyor alerjisi var birde reflü şüphesi var doktor mamasına kat dedi içince kusması artıyor yaşayan var mı
Synmannesi BM22121 Canım ben muhallebisine tarhana çorbasına koyuyorum o şekilde anlamıyor bize iyi geldi bu ilaç sürekli kusuyordu çok fena her gün
BM22121 Zehra-13 bilmiyorum ki yani daha hafifti bu ikinci deneyişim 1 hafta denemiştim yine aynı oldu
Synmannesi BM22121 benim kızım 4 ay boyunca her gün fışkıra fıskıra kusardı kucağa almazdık karnına bastırmazdık bunu kullandık şükür geçti 3 gün önce bir kustu daha olmadı maşallah darısı sizin başınıza hemen geçer ins kaç aylık
BM22121 Synmannesi inşallah ya 4 aylık olduk bugün alerjimizde var doktor reflüdende şüpheleniyor acaba gaviscon alerjik bebeklere dokunuyor mu bilemedim
Ozlem_likce Synmannesi Sonra ilacı bırakınca tekrar başlar mı kusma ? bana da verdiler bebeğim 2 aylık ama henüz vermedim. Reflüsü var.
Duygusuz BM22121 gaviscon alerjik bebeklere dokunmuyor bende bebegime kullanıyorum mama olarak normal mama kullanıyorsanız ondan kusar
BM22121 Minikprensannesi06 atar mısın canım varsa öyle bi mama çok iyi olur gerçekten artık ne yapacağımı şaşıyorum
Minikprensannesi06 BM22121 Günde ben en fazla 4 verdim.o gün ne kdar kustuysa ona bağlı suyla verdim ben yada kendi sütümle verdim o zaman daha kolay yedi
Enfalmina BM22121 canım ar mamalar var her markanın aptalilin bebelağın hangi mamayı kullanıyosan o markann ar mama olanını al ikisini karıştır içir eczacıya sor daha detaylı anlatır
Minikprensannesi06 Bebelac thickener git direk al faydasini görürsun günde 6 defaya kadar veriliyor 10 ya verdim ya vermedim elhamdülillah geçti
BM22121 Minikprensannesi06 canım biraz baktımda iyi yani içinde bişey yok sanırım zararlı neden söylemedi acaba doktor
Synmannesi Ozlem_likce geçti şükür bugün çok fena kustu yemek istemedi zorladım ondan mı binmiyorum hemen o ilaçtan verdim