BM22121 ilk baş geçmiş olsun diyeyim😘😘 ben yaklaşık 2 kaşık anne sütünü karıştırıp veriyodum böyle ne aç ne tok olduğu zaman dr öyle söylemişti. Sende ona göre ayarla artık biberonla besliyosan yarısında dur kaşıkla ilacı ver sonra biraz bekle biberonun kalanını ver.. bize çok çok iyi geldi. Kusmalarımız azaldı, kilo artışımız oldu artı kaşık kullanmayı erkenden öğrendik 😘😘❤❤