merveyyoruuk
Ben de öyleyim. Yapım böyle, aşırı sinirli bir insanım malesef. Ayrıca çok özgür ruhlu bir insanım, yapmayı sevdiğim çok şey var, bebeğim doğunca çook şeyden vazgeçmek zorunda kaldım, işimi bile bırakmak zorunda kaldım. Herkesin karakteri farklı, bazı şeyler elimizde olmuyor malesef. Ben psikolojik destek alacağım bu konuda, çünkü yıllar önce bu öfke problemimi çok güzel kontrol altına almıştım- öyle ki çevreme sakin biri olarak bilinirim. Ama bebeğim doğduğundan beri resmen hortladı ve ben önlem almazsam neler olacağını çok iyi biliyorum. Be bunun bebeğimle bir ilgisi yok aslında. Yaşadığım koşullar ve karakterim… Pandemiyle de birleşince malesef benim psikolojim bu kadar kısıtlanmayı ve aylardır 24 saat bir bebekle yapışık yaşamayı kaldıramıyor artık. Siz de psikolojik destek alın, bu korkulacak ya da utanılacak bir durum değil, elbette geçecek ama geçene kadar elimizden geleni yapmak zorundayız anne olarak 🥰❤️