merveyyoruuk Şöyle düşünün yetişkin birisine çok kızdınız fakat aynı üslupla bağırıp çağırabilir misiniz? Hayır, haklı da olsanız hayır bazen alttan bile alıp susarsınız. Bebeğiniz sizin canınız, masum meleğiniz, anlamıyor bile neden kızdığınızı. Sinirinizi stresinizi yeri geliyor egolarınızı çocuklarınızın üzerinde tatmin etmeyin o halde. Bağırmak yerine göz seviyesine inip sakin bir şekilde fazla umursamadan söylerseniz çok çok işe yarıyor emin olabilirsiniz.