merveyyoruuk bende çok sinirli bı yapiya sahibim sadece çocuğa değil herşeye sinirlenirim ama hiç öyle bagirmadim bu zamana kadar ve geçen böyle bı söz çıktı karşıma peygamber efendimizin sözü. Bilselerdi; bir çocuğu doğurmanın o çocuğun ‘sahibi’ olmak anlamına gelmediğini ve asıl sahibi olanın Yaradan, emanetine nasıl muamele ettiğimizden sorguya çekeceğini.. diye insan bazı zamanlar gerçekten çıldırıyor ama kendimize hakim olmamız gerekiyor