1minnakannesi 2015te kemik egriligi nedeni ile zorunlu estetik oldum. 1 gun hastanede kaldim çıktım. Silikon tampon takiliyor. Eve ciktigimda hep yatmistim zaten ara ara hava almaya balkona cikiyordum gunes olmadiginda. Gunes isigi almamasi gerekiyor burnunun yoksa kanama oliuyor. Duzenli ilaclar var zaten kullanman gereken. Ameliyattan sonra benim ne agrim ne sizim hicbisey olmamisti gayet iyiydim sanki hic ameliyat olmamis gibi. Morluk yok denecek kadar azdı gozumun altinda. Krem var onlar suruluyor zaten duzenli. Kucuk cocugun oldugu icin burnuna asla darbe almaman gerekiyor.