patilianne 1minnakannesi aslında ömür boyu 😀 ama hassasiyeti 3-4 ay sürüyor iyileşme süreci baya sabır istiyor
Merve-34 Zumrutonc birşey sormak istiyorum bayağı olmuş ama lokal mı oldu ameliyatınız yoksa genel anestezi mi ?
Zumrutonc Merve-34 genel oldu uyandığımda da zaten hiç yaptırmamış gibi şişlik ve morarma olmasa aynı gün kaldığım yerden devam edicem :)
Merve-34 Zumrutonc anladım acımışlardı diyince lokalde olmuyor genel anestezi de oluyor demişlerdi merak ettim teşekkür ederim canım 🙏
barbarosunannesi 1minnakannesi geçmiş olsun rahat geçmiş anladığım kadarıyla amelîyattan sonraki zamanlarda aciniz oldumu anestezide. Çok korkuyorum ben ya nolur güzel seyler söyleyin 😅