uykululimon merhaba, ne kadar şanslısınız. Ben de ingilizce öğretmeniyim ve daha önce anasınıflarıyla da çalıştığım oldu. Kişisel fikrim onu yanınıza almanız olur. Kayınvalidenizi tanımıyorum ancak kendi kayınvalidemden yola çıkarak tahmin edebiliyorum ancak. Tüm gün evde babannesiyle kalmasındansa yaşıtlarıyla sosyalleşmesi daha iyi olur diye düşünüyorum. Tabii göndereceğiniz yere göre de değişir. Bütün gün çocuğu oturtup akıllı tahtayla ekrana maruz bırakan bir yer daha kötü etkileyebilir. Eğer sıkıldığını düşünürseniz bir sonraki sene evde kayınvalidenize bırakmayı deneyebilirsiniz. Malum şu an virüs döneminde okullarda açılıp kapanıyor. Tam güven olmuyor ancak onun için iyi bir deneyim olur.