Kizlar size bir fikir danışmak istiyorum. Ben anaokulu öğretmeniyim. Bebeğim 2 yaşına girecek Eylül ayında, ve okullarda dönemler Eylül de açılıyor. Mesela ben 6 yaş ogretmeniyim bebeğimde benimle gelirse 2 yaş sınıfında olacak gün içinde görmesem de aynı yerde olacak . Bir taraftan da erken mi acaba diyorum . Açıkçası anaokulu benim şansım. Ya da kayınvalidem 3 yaşına girene kadar baksa mi daha iyi olur . Siz olsanız yanınızda mi goturdunuz yoksa kayınvalide ya da annenize mi bırakırsınız. Karar veremiyorum nedense fikirlerinize ihtiyacım var kizlar