Merhaba, ben de okul öncesi öğretmeniyim ve şu sıralar benimde aklımı sadece bu sorular kurcalıyor. Oğlum eylülde 17 aylık olacak kreşler kabul ediyor. Benimle gelmesini gözümün önünde olmasını çok istiyorum ama bir yandan da yıllarca okula gidecek onu daha şimdiden bunaltmak istemiyorum. Anneanne veya babaanneye birakırsam aklım hep onda kalacak. Napacağımı şaşırdım açıkçası