aylizinannesiii canım bunun cevabı çok net aslında metabolizma sistemi. Kilo verememin başlıca sebeplerinden biridir. Hormonların düzenli çalışmaması da aynı şekilde. Ne kadar yemezsen yeme düzensiz beslendiğimiz için de kilo veremiyoruz çoğumuz. Ben normal doğum yaptım bana hep çabuk kilo verir toparlanırsın hemen dendi. 15 kilo kadar aldım 10 kiloyu anca 1 sene sonunda verdim düşünebiliyor musun millet doğuruyor çıkıyor 10 kilo veriyor bebeğim ise kolikti 4 ay ne kucakta durdu ne yattığı yerde zorluğunu anlatmaya kelimem yetmez yardım edenim de yoktu😌 sonra geri kalan 5 kiloyu ise 1 ayda verdim. O bir ayda da çabuk vermemin sebebi de aspir yağı kullandım tuvalete çıkabilmek için ondan.
Doğum sonrası büyük tuvalete çıkamama gibi bir problemim vardı haftada 2 ya da 3 kez anca tuvalete çıkıyordum. E sindiremezsen kilo veremezsin öyle ya. 7 yıldır ne ekmek tüketirim ne şeker abur cubur hiç yemem sevmem buna rağmen veremedim kilolarımı🤷🏻♀️