birfincantuzruhu Sevdamavi hamileyken 17 kilo almıştım şuan oğlum 6 aylık 17 kilo gitti bide benden 1 kilo daha gitti😂
Gamzelina_33 Deletedmom27337 aynıyız bebeğim 2 ay 14 günlük 6 kilom kaldı 😂aslında verebilirim ama tembellik yapıyorum galiba
Slmnese Sevdamavi bizim de böyleydi koşturur dururdum evde kolikti oğlum yemek yemeği bırak tuvalete gidemiyor eşimi çağırıyordum eve 😌 ama tamamen fiziksel farklılık işte ne kilo alıyor ne kilo veriyordum ben yemek yiyemediğim halde. Sonradan metabolizmam çalışmadığı için aspir yağı kullanarak egzersiz yaparak kilo verdim☺️
aylizinannesiii aylizinannesiii cocuk uyumuyor cok huysuz diye kilo alanlar var nasil alabiliyorlar bilmiyorum yani cocuk uyumayinca insan iştahsız olur onunla ilgilenmekten firsat bulamaz ya bende mi sorun var acaba ben sinir stresten yemekten soğudum
Sevdamavi aylizinannesiii zaman kalmıyor ki aynen kuzum aman aglamasın aman uyudu mu derken aklıma yemek gelmiyor agzıma ne atarsam kar
DaisyMom aylizinannesiii nasil alabiliyor dememek lazim.🥰Bende kendime onu soruyorum.Popisimin ustune oturamiyorum.Ama kiloda veremiyorum.Ben tam tersi stresten kilo aliyorum sanki.Ayak ustu yerim birde geceleri duruyor bebegim o zaman yiyorum galiba o kilo yapiyordu.Ben bi duzen olusturmaya calisiyorum artik evde kanguru puset 5 10 dk idare ediyor yemek yerken.Keske bende yemekten sogusam 🙈
Slmnese aylizinannesiii canım bunun cevabı çok net aslında metabolizma sistemi. Kilo verememin başlıca sebeplerinden biridir. Hormonların düzenli çalışmaması da aynı şekilde. Ne kadar yemezsen yeme düzensiz beslendiğimiz için de kilo veremiyoruz çoğumuz. Ben normal doğum yaptım bana hep çabuk kilo verir toparlanırsın hemen dendi. 15 kilo kadar aldım 10 kiloyu anca 1 sene sonunda verdim düşünebiliyor musun millet doğuruyor çıkıyor 10 kilo veriyor bebeğim ise kolikti 4 ay ne kucakta durdu ne yattığı yerde zorluğunu anlatmaya kelimem yetmez yardım edenim de yoktu😌 sonra geri kalan 5 kiloyu ise 1 ayda verdim. O bir ayda da çabuk vermemin sebebi de aspir yağı kullandım tuvalete çıkabilmek için ondan. Doğum sonrası büyük tuvalete çıkamama gibi bir problemim vardı haftada 2 ya da 3 kez anca tuvalete çıkıyordum. E sindiremezsen kilo veremezsin öyle ya. 7 yıldır ne ekmek tüketirim ne şeker abur cubur hiç yemem sevmem buna rağmen veremedim kilolarımı🤷🏻♀️
sevimeyuboglu61 aylizinannesiii iki çocuğum var 28 ve 3 ay 20 günlük iki erkek. Evet yemek yiyemiyorum ama acıkıyorum ve abur cubur yiyorum mecburen .. oturup çorba içmeye vakit bile bulamıyorum bazen sizin dediğiniz gibi olmuyor
Sadeseda Tuba ne kadar sürede oldu ben de aynen bu kiloyla gittim doğuma 11 kilo gitti daha psikojimi çok etkiliyor. Bebeğim iyi olsun yeter tabi ama vicdan yapsam da böyle etkilendiğim için çok takıyorum. Daha çok fazlam kaldı
etipuf Sevdamavi hamileyken 6 kg almıştım 12 kg geri verdim 2 ay 6 günlüğüz ama bayramda 1 kilo geri aldım 😂 11 kilo vermş oldum
Hum34 Psikolojik olarak bebekli hayat beni çok zorladığı için , çok iştahsızım. Hap alarak yemek yiyorum maalesef. O da çok az bir şey. Kilo olarakta hamile kalmadan evvel ki kilodan çok daha zayıfım. 38 beden giyiyorum. Bebeğim 3 aylık 🌸
Deletedmom_29 Sevdamavi Ben 14 kilo verdim daha fazla versem ben ben olamazdım o yüzden arttıramıyorum 😄 şimdi kilo almaya çalışıyorum biraz ama nasıl olacak bilmiyorum
Deletedmom_29 Sevdamavi ben de balık etli kadınlara bayılıyorum 😄 aslında vücudumla hep barisiktim ama hamilelikte kilo alınca o halimi çok beğendim çok yakıştı ne giysem yakışıyordu 🥺
DaisyMom Sevdamavi ay cok iyi ya ne guzel.Bende diyetteyim bi 11,12 kilo vermek istiyorum.Suan 71 kiloyum.Bugun diyetimin 3.gunu zaten birsey yemeye bende vakit bulamiyorum.Eski bekarlik hallerimdeki zayifligima geri donmek istiyorum.Iki sezeryan dogum yaptim insAllah o gobegim gider.🙈