Yafes ben emzirme dönemimde kullanmamıştım bilmiyordum o zaman bu yağı. Netten araştırdım aspir yağı diğer yağlar gibi zararsızmış kullanılabilir diyordu bilgilerde. Ama yine de bir doktora beslenmene uzmanına sormak gerekebilir. Kullandığın süre zarfında bebeğini takip edebilirsin bir değişlik oluyor mu diye.
Ben şimdi ikinciye hamileyim 40’ım çıkınca bi deneyeceğim bebeğimi takip ederek bir sıkıntı olmazda devam ederim.