edacelkk Arkadaşlar bebelac thickener kabızlık yapıyormuş zaten kabızlık sorunumuz var sizde de oldu mu
Sleepwalker Woody Aaa hiç bilmiyordum allah korusun yarabbim ben sadece üç gün kullandım birşey olmadi allahtan bizde de alerji yaptı vücudu kabardi kestim vermedim bir daha kalp durması falan bilmiyordum bilseydim eve sokmazdım doktorlar nasıl veriyor o zaman bu ilacı hiç bana dikkat et şöyle böyle dr demedi
Mavismila Woody ay aynen öyle valla Allah hiçbir bebeği o duruma düşürmesin ben kaç defa kustugu için ağladığımı hatırlamıyorum
Mavismila Sleepwalker araştırabilirsin canım zaten yasak verilmesi son çare olarak onu veriyorlar ama bi işe yaramıyor düşün bebekte kalıcı hastalıklara ilerde felce bile Allah korusun neden oluyormuş yani ben çok araştırdım bütün ilaçları kestim zaten ne verirsen ver kusuyor ben ilaç olarak o toz gaviscon varya onu günde 3 defa 60 ml mamaya bi toz paket karıstrıp veriyordum midesini rahatlatsın diye onu da 1 ay kullandım bıraktım ilaç vermeyi şuan 6 buçuk aylık azalma oldu artık eskisi gibi üst üste kusmuyor çok şükür
Esadanil Ben gastrotuss baby kullanıyorum iyi geldi. Günde 3 kere veriyordum artık 4 aylık oldu günde 1 kere veryorum, bazen de vermiyorum açıkçası bayağı azaldı kusmaları artık çok şükür.
Woody edacelkk çok çok sevindim. Her gördüğüm konuya yazmaya çalışıyorum. Doktorlar niye ilaç yüklüyor anlamıyorum
edacelkk Arkadaşlar bebelac thickener kullandık çok nadir çıkartıyor bebeğim oda çok azıcık bir şey üst değişme yediği çıkarma uyumama bitti resmen ilaç vermeyin bu daha iyi ilaçlar çöpe attım direk huzur geldi resmen
edacelkk 010120210003 çok memnun kaldık bitti derecesinde kusmalar bebeğim uyuyor huzurlu geviş getirmiyor sürekli üst değişmiyoruz artık sizde deneyin
010120210003 edacelkk çok sevindim ya gözünüz aydın peki kabızlık gibi bir sorun yaşadınız mı ben kabızlık yaptığını okudum bi kaç yerde
edacelkk Woody yani ilaç vermeyipte bunu önerseydi daha iyi olurdu ilaç vermem asla gaz damlası hariç oda bitkisel zaten
Woody edacelkk ben de doktor değiştirmiştim. Doktor önermişti şükür. Tam 1 yıl oldu sanırım doktora gideli. Sorun kalmamasını ragmen herr gün dua ediyorum hala kendisine. Düşünün nasıl rahatladım😄😄
Eymnzynp Woody Nekadarkik bebeginiz benim de kızım öyle 19 günlük reflü yatağı kullanıyorum ve her yedirdikten sinra yarın saat omzunda bekletiyorum yatırıyorum hemen
Eymnzynp Woody Nekadarkik bebeginiz benim de kızım öyle 19 günlük reflü yatağı kullanıyorum ve her yedirdikten sinra yarın saat omzunda bekletiyorum yatırıyorum hemen
Bal91 edacelkk bizim doktorumuz bebelac thickener verdi canım bi surup mu varmış ne adını söylemedi bunu asla vermem ben amerikadan 1 yaşın altındaki bebişlere vermiyorlar bende önermiyorum dedi
edacelkk Bal91 motillum diye bir şurup bize de verdi bende vermek istemedim onu bir iki verdim yine de kustu @Woody sağolsun önerdiği bebelac ile kurtulduk uyku hiç yoktu uyur oldu kuzum
edacelkk 010120210003 yok yaşamadık canım tam aksine kabızdık bizde kusup doyamadığı için kaka yapmayan oğlum günde 3 kere yapıyor maşallah
010120210003 edacelkk maşallah bende hemen alıp kullanayım oğlum uykudan uyanıyor kusmak için işlh bizede şifa olur çok teşekkür ederim geri dönüş yaptığınız için 🥰