edacelkk fizyolojiktir yaaa ilaca ne gerek var benimki habire kusuyordu hiç düz yatıramazdım hala reflü yatağında yatıyor. Ama dört ayımız bitiyor ve rahatlama var hala sık sık agzına geliyor ama aşırı kusması azaldı. Yastıkla destekliyorum altını değişeceğim zaman ya da yatırıp oynatırken. Besleme sonraları aglasa da sızlasada bi süre dik tutuyorduk o dönem. Beslemeden on bes dakika falan sonra yatırıyorduk. Bu da iyi geliyo reflüye, birde hemen gazını çıkarmayın dik konumda tutun biraz sonra pat pat yapmadan sırtını sıvazlayrak çıkarın gene tabi doktor en iyisini bilir ama bizimki azaldı ve inanıyorum bitecek