Motilium’un infant versiyonunu bilmiyorum ama ben kullanıyordum. Mide sorunum var ve bir tek motilium iyi geliyordu. İki sene önce prospektusunun değiştiğini fark ettim. Kalp ritmi bozukluğu uyarıları eklenmiş ve bayağı kalınlaşmıştı. Bir ara emziren anneler süt olsun diye de kullanmışlar onunla ilgili uyarılar da vardı. Uzun lafın kısası, çok kullanan olunca yan etkiler de daha hızlı raporlanmış ve eskiden sanıldığı kadar masum bir ilaç olmadığı anlaşılmış. Dikkatle kullanmanızı, alternatif varsa kullanmamanızı öneririm.