nursocum Geçen yaz yedi valla. Yani sürekli yediği bir şey değildi o yüzden yemesinde sorun yoktu. Simdide yiyor. evdede boş külah ve algida maraş var bie kaşık koyuyorum öyle yiyor. Az koyuyorum baya iyi oyalıyor onu. Ama dondurma ve kavun larpuz koyayım dondurmanın yüzüne bakmaz. 😂