AyPerisiVeGokPrensininAnnesi nursocum Bizde kavun aldık, karpuz olmamış daha babam almış da beğenmedi. Kavunlar güzeldi. Bir minik top kavunu tek yedi 😂
nursocum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ohhh afiyet olsun 🤤 Bebeler yiyince ben aşırı mutlu oluyorum Ya 💕
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi nursocum Evet valla bende. İşte meyvelerdende evde kendin dondurma yapabilirsin. Dondur buzlukta döndür rondoda iki kaşıl yoğurt bir kade meyve. İyice donsun koy külaha. İçine biraz bal mis 😌
nursocum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deniyicem çok heves ettim. Buralarda çok sıcak insanın içi yanıyor 😂
MS-01 nursocum evet benim oğlumda ilk eliyle dondurmayı almaya çalıştı nasil yendiğini gösterdim bu seferde kulahin altından ısırdı 😊
Organikumos nursocum https://ty.gl/tou3ook link açılır inşallah ya. Bende ki böyle bişey silikon ama o zaman bana çubuk falan hediye gelmemişti ya 😅
Organikumos nursocum kullanışlı baya ya. Böyle soyabildiğin için yapışma derdi vs hiç olmuyor canım. Ben geçen yaz muzdan yapıyordum o normalde kaba direk yapışır bunda o bile sorun çıkartmadı hiç bana
nursocum Organikumos E çok iyiymiş o zaman bende ikea söyledim fazla seçenek yoktu severse bundan da alırım ☺️