nursocum nasıl verdin kaşıkla mi? Eğer kaşıkla verdiysen kasiga da geçiyor ya bir sogukluk ondan irrite oluyorlar sanırım. bende ilk yaptigimda biz tabakta yiyoruz istiyor diye ona da meyveden yapayım diye giriştim bu dondurma olayına ama kaşıkla hiç almak istemedi bende tattiramadim bile öyle,sonra kalıplara döktüm ondan sonra yemeye başladı. Yine elinde tutmak istemiyor dokunuyor uff falan diyor ama iş yemeye gelince azar azar kemiriyor,yalıyor bir kalıbı iki seferde bitiriyor. Kalıp kullan daha rahat yedirirsin bence