dnyerdm 4 aylık ek gıdaya başladık ve oğlum 15 aylık oldu. Bu süreçte kesinlikle doktorunuzu dinleyin. Bu çocuk çok ek gıda alıyor az anne sütü diye doktora sormuşlugum bile var ancak daha sonrasında önce kaşık reddi sonra ek gıda reddi yaşadık. Günde 3 ana 2 ara öğün yiyen bebeğim ağzına lokma sürmez oluyor dönem dönem. Diş, atak, hastalık bebeğin durumunu çok çok etkiliyor. 4 azı çıkardı oğlum ağzına günlerce yemek koymadı diyebilirim. Ben yediği zaman yesin yemediği zaman yemesin taraftarıyım. Ayrıca 6. Aydan sonra anne sütünden geçen antikorlar yarılanır ve bebek kendi bağışıklığını oluşturmaya başlar. Viral enfeksiyonlara karşı da ek gıdanın desteği tabiki oluyor.