TurkerNoyan afiyet olsun. Size neden gıcık olayım öyle bir şey olabilir mi? Burası bildiklerimizi, okuduklarımızı fikirlerimizi paylaşma platformu sizin görüşünüz yada tecrübeniz o yöndedir. Benim edindiğim bilgiler ve doktor görüşleri bu yönde🤷♀️Siz öylesini doğru buluyorsunuz ben böylesini.koca koca insanlar ve en neticesinde anneleriz böyle şeyler yakışmaz bize yanlış anlamayın lütfen. Ama yineliyorum bana göre bir yaşına kadar öncelik anne sütü veya mama. Bu bana göre. Ben bunu doğru buluyorum bebeklerin bağırsak gelişimine uygun olan metot bu bence. Bir kerede bir tabak yemeği ben nohutuma vermiyorum biraz daha erken bizim içinde tabi siz verirsiniz afiyet şifa olsun🙏🏻