Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var, oğlum 6 ay 5 günlük bundan yaklaşık yirmi gün önce doktor kontrolünde ek gıda başlamıştık, tadımlık üç gün kuralı felan işte, dün doktor kontrolüne götürdüm gelişimi gayet iyi ek gıdayı iki öğün yapabilirsin dedi, bugünde aşımiz vardı gittik ebe başladın mı felan dedi evet dedim gelişimi üst sınırda çok verme tadımlık ver anne sütü alsın dedi, kafam çorba oldu bildiğiniz 🤦evet benim oğlumun gelişim masallah önde ama bu anne karnından beri böyle ve genetik diye düşünüyoruz hamile ikende önde gidiyordu doğdu yine aynı şeker testi felan yapılmıştı bı problem görülmemişti, napayım şimdi ben tecrübeli anneler bı yardım edin