KaranveAnnesi merhaba, sorduğunuz soru bu değil biliyorum ama normal doğum sonrası sezaryen olmuş ve ikisini de yaşamış bir insan olarak ki çok kolay bir normal doğum yaşadım, kesinlikle sezaryen konforu varken böyle bir olaya girmezdim. normal doğumda doğurana kadar sezaryen de doğumdan sonra başlıyor acılar sıkıntılar ama cidden illa vücudumda bir dikiş kesi olucaksa göbeğim de olsun fikrindeyim. şu gün oldu (2,5 sene geçti) dikiş yerlerinde hala bir gerginlik var az da olsa bi genişleme var normal doğum sonrası. 1 sene önce de sezaryen doğumla kızımı kucağıma aldım ne bir hissizlik gerginlik agrı acı üşütme durumunda sancı vs hiç bir sıkıntı yaşamadım. sezaryen göbeği diyip dururlardı normal doğum sonrası baskıdan be korse takabildim ne düzgün oturtabildim, sezaryen sonrası korse kullandım dikişlerimi de çok rahatlattı hareketlerimi de ve göbeğim de bir küçük parmak kadar kaldı oda vermem gereken 10 kg falan var ona bağlıyorum ben kendimi sıkıp 2 ay mücadele etsem o da tamamen kaybolmayı bekliyor. sizin yerinizde olsam nasıl bir doğum ameliyat süreci yaşadınız bilmiyorum ama tekrar normal doğum düşüncesine hiç girmezdim. fikrimi belirttim şimdi yorumlara dönüyorum 😀 sağlıklı hayırlı ne anneyi ne bebeği sıkıntıya sokmayacak doğumlar dilerim 🤲🏻