KaranveAnnesi Var mı ssvd olan ya da bi tanıdığı olan bilgisi olan dr komtrolümde sorucam pazartesi günü ama merak da ediyorum
Smyra58 KaranveAnnesi canim benim bı çok arkadaşım sezaryan sonrası normal doğum yaptı ama ben yurtdışndaym tr de çok yapmiyolar sanırım.duydugm ve bildiğim kadarıyla
Durukusunannesii KaranveAnnesi Kuzenimin eşi yaptı tek bildiğim çok rahat ve güzel geçtiği :)) bende ssvd düşünüyorum 2. Cocugum olursa
Balli_pastamm Ebruulii İkisini de denemis biri olarak sorayım size hangisinin zorluklari daha çok Bir daha olsam normal mi isterim dersiniz yoksa sezaryen mi ?
KaranveAnnesi Ebruulii öyle mi nasıl geçti. Bi de aralarında ne kadar vardı benim 10 aylık çocuğum yeni hamileyim 5 6 haftalık. Yani ben yine sezeryan istiyorum ilki dr planlıydı. Ben çok rahattım sezeryanda of bile demedim. Ayağa kalkar kalkmaz çocuğu alabildim kucağıma. Çok şükür bi sıkıntım olmadı sonrasında da ama bunda nasıl olur bilmiyorum artık
Ayseannesi Ebruulii ya size bişey sormak istiyorum gerçekten bilmediğim için. Ben doğuma normal başladım 9 cmden sezaryene alındım. Şuan sezaryen kesi izim var. İkincisi için normal olabilir diyorum ama bir yandanda hem aşagıda kesi izi hem karnımda iki tane olması düşündürüyor beni, siz ne düşünüyorsunuz?
Ebruulii KaranveAnnesi yeni yeni başladı yapılmaya hemen hemen her ilde yapan doktorlar var ben çok memnunum ilkimi doktor bile bile sezeryana aldı uğraşmak istemedi bende normal olmasını çok istiyordum ikinci çocuğum için araştırmıştım ssvdyi 2 2 buçuk yıl geçmesi gerekiyordu ben de 2bucuk yıl geçti hamile kaldım 3 yaşındaydi kızım doğum yaptım
Ebruulii Balli_pastamm iyiki normal oldum elhamdülillah ben sorun yaşamadım çok şükür 3. Düşünmeye bile sebep oldu normal yapmak
Ebruulii Balli_pastamm sezeryanda sonrasında acı çekmek bu acı yüzünden evladını emzirememek sürekli birine muhtaç olmak evini kendin işini yapamamak çok zor geçiyor hem de anestezi yüzünden ayilma süreci uzun oluyor sezeryani hiç sevemedim bana çok zor geldi
Balli_pastamm Ebruulii Ebruulii Ya ne guzel bende normal dogumdan,dikis olaylarindan falan korkuyorum aslinda Sancidan bile degil düşün Sezaryende sut gelmeme, normal dogumdan erken gelir olayina ben inanmiyorum tesadüf olmustur sizin ki benim sütüm ilk gunden ikizleri doyurmaya yetti hemen gelmisti mesela annem normal dogum yapmis ama 3 gun gelmemis sütü kisiden kisiye yapi meselesi bu
Ahkalbim KaranveAnnesi var 3 normal doğum 1 sezeryan 2 tanıdığım böyle sezeryan zor diyorlar normal doğuma kurban olayım diyor kadın
Ebruulii Doğum odasından yürüyerek çıktığımda eşim ağladı yürüyorsun diye, sezeryanda 2 saati geçmiş ayilmam sütüm 1 hafta gelmemişti o zorluğunu yaşadım, normal doğumda yürüdüm çıktım odama geçmeden emzirdim ve sütum geldi
KaranveAnnesi Ebruulii beni belimden uyuşturdular o yüzden ben ayıktım zaten e hemen çocupu da yanıma verdiler emzirdim. Tek sıkıntılı konu 10saat kaldırmıyolar yatmak kötü ama ne kadar ayağa kalkarsan yatmazsan o kadar çabuk iyileşirsin dediler öyle yaptım hiç yatmadım çok iyiydim ben inşallah bu da güzel olur herşey yolunda olır
Ebruulii Durukusunannesii Kayseri Memorial hastanesi Özgüç Altun harika bir doktor Allah ondan razı olsun
zeynepsena24 Balli_pastamm kesinlikle oğlum normal doğum ne sütüm geldi ne bebeğim emdi kızımı sezaryenle doğurdum doğumdan çıktım daha ayılmamıştım emzirmeye çalıştıklarında hemen sütüm geldi 13 aylık oldu hala emiyor şükür oğlumu 1.5-2 ay bile emziremedim ikimiz için de çileydş resmen hemen bıraktı
Findikfistik Balli_pastamm Aynen öyle. Normal doğum olunca hemen süt gelir, sezaryen olursa gelmez denmesi biraz kalıplaşmış cümle. Bende sezaryen oldum ve hemen geldi çok şükür.
Ebruulii KaranveAnnesi arası çok yakın canım benim doktorum 2 2 buçuk yıl geçmesini öneriyor ama 1 yıl arayla da ssvd yapmış o da hamilenin durumuna bağlıdır