Balli_pastamm Aman millet karşı olsa ne olur olmasa ne olur. Şunu net bi şekilde söyleyebilirim ki ; doğum sonrası bebek bakımı, emzirme süreci , aşısı, kilosu, gelişimi vs vs hepsi doğum şeklinden daha önemli bence. Annelik doğum şekliyle değeri ölçülebilen bişey olsaydı, normal doğup çöpe atanlara da kıymetli anne dememiz gerekirdi. Benim kendi annem bile sen bebek doğurmadın ki dedi. Olsun, onun gözünde doğurmamış olayım, canı sağolsun. Manevi olarak ben rahatım sonuçta.