Si_se_ta_be Mom356 Aa senin baya önde ya🤔 ben 28+5 te gittim 1.537 çıktı doktor 30 31 haftalarda görünüyor dedi🤔 Bu hafta gidicem yine bklm . Bana artık haftan yaklaşmış 2 haftada bir gel nst ye gir bundan sonra dedi🙄
Mom356 Si_se_ta_be valla benimki 3 hafta önde işte bakalım ne olcak hayırlısı olsun da inşalalh sağlıkla gelsinler
gezentianne Littlemomm Ben de sizin gibiydim en byük handikap zaten tv karşısınds bişey yemeden duramama. 1 senedir diyete başlayıp başlayıp bozdum tasa ki nerdeyse dogum yaptıgım kiloya cıkana kadar ve işe döneceğim kesinleşince. (işim gereği boy kilo ölçüsü var) bir gaza geldm 1 senedir her gün aglayıp diyet bozan ben yalan ykk 2-3 gün cok ama cok zorlandmmm Şimdi 8. günümdeyim kilo verdikçe mutlu olmaha başladım iştahm da gitti.. Bence insanın yedikçe yiyesi geliyor yemedikçe de yemeyesi geliyor alışıyor
Bircorekannesi Littlemomm evde elinin altında bulundurma ben öyle yapıyorum eşime göre alıyorum ve bu eşimin diyorum. Sonrada yemiyorum mecburen 😅
Demirac19 Littlemomm eve fazla abur cubur almayın, ben kuruyemiş, kuru meyve, çekirdek, hurma, dut, az yağlı tuzsuz Popcorn yiyorum mesela
Si_se_ta_be Peri_lendin Güzel valla rahat bu aralar biraz ağırlaştım birde bacak kramplarım falan oluyo onun dışında bir sıkıntı yok. Senin ?
Peri_lendin Si_se_ta_be bende çok ağırlastim şükür başka sıkıntım yok bide nefesim daraliyo arada o beni çok zorluyo
Tatlican Littlemomm iştahlarımızı değiselim desem istermisin😄sabah 1baston ekmek dilimi ile kahvaltı sonrada aksam yemegi arada sadece meyve
ikbil20 Littlemomm iştahının çeyreğini bana verebilsen keşke 🥲 ben de kilo alamıyorum ve aynı kilo vermek gibi alamamak da bir süre sonra takıntı haline geliyor maalesef
Girisimci Littlemomm tv izlemeyin. Şaka değil. Ben diyetteykrn ne zaman tv başına otursam geceyi zor getiririm. Başka bir aktivite bulun kitap okuyun mesela.
Roseses Ah ya aynısı o boğaz işte durmuyor benimde öyle çay yapcam şimdi yanına bişey olmadan içemiyorum sarmıyor kahve yapsam yine aynı yanına bi suru şey çıkarıyorum abur cubur of çok seviyorum ya kilo da aldı başını gitti Ramazan ayında her gün tatlılar tatlılar 😭 kurban bayramına kadar 10 kilo vereceğiz eşimle o da bende aynı anda başladık bakalım inşallah beceririz
Peri_lendin Si_se_ta_be sorarım ya ayın 27 sinde randevum var artık bakalim🤗 cinsiyet ne benim ilki erkek buda öyle
Si_se_ta_be Peri_lendin Bana doktorum bundan sonra 2 haftada 1 gel nst ye gir dedi haftaya yine gidicem🤔 Benimde bir oğlum var birde kızım olacak inşallah çok heyecaliyim o yüzden😍