Littlemomm kan şekeriniz düştüğü için acıkıyor olabilirsiniz size tavsiyem TARÇIN yiyin. Tarçın kan şekerini dengelediği için anında açlık hissini yok ediyor. Denemeden inanmazdım hele tatlı isteğimin önüne asla geçemezdim ama tarçınla zayıfladım hamilelikten önce. Çubuk tarçını sıcak suda yada bitki çaylarınızda bekleterek içebilir yada toz tarçını süte yoğurda meyvelerinize döküp yiyebilirsiniz. Ama eğer açlık değil el alışkanlığı bişeyler illa yemem lazım diyorsanız kavun çekirdeği öneririm. Biz kavun çekirdeğini yıkayıp tuzla güneşte kurutup tavada çevirerek yeriz. O kadar küçükler ki bir saatte bir avuç bitiremezsiniz ağzınızı oyalar.