Buse60 ben 🌸 hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür hastanede 2 gece kaldık biz doğumdan 4 saat sonra yürüttüler ilk denemede evet ağrım oldu ama her yürüdüğümde azaldi ve eve geldiğimde yani 3.gunu evi komple süpürmüstüm, sonrasında da ne bel ağrısı ne de baska bisey hic yaşamadım ❤