Buse60 Bebeque16 ben ilk başta korktum ama hiç bişey hissetmedim bidaha doğursam tekrardan spinal isterim benim anestezi doktorum spinal yapalım dedi günüm dolduğu için açılmamda yoktu mecburi sezeryan oldum iyikide olmuşum
Buse60 gezentianne neden ikisini tercih ettiniz ağır olmuştur sizin için ben spinal oldum çok memnun kaldım hiç ağrım olmadı Hemen ayaklandm
gezentianne Buse60 Ben tercih etmedim anestezi doktoru kombine sezaryen yapalım daha konforlu dedi ben de memnun kaldm aslnda çünkü spinal etkisi geçince ağrı başlıyor ya,epidural hala takılıydı düğmeye bastıgımda ağrı gidiyordu
kubr_pak Buse60 Ben daha 15 gün önce oldum, çok rahat, ilk 3 gün ağrım oldu ama öyle dayanılmayacak bi ağrı değil, 1nci haftamda evimi süpürüp sildim rahatlıkla
Buse60 kubr_pak gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsun kişiden kişiye değişiyor demek ki benim hiç ağrım olmadı Hemen ayaklandm
kubr_pak Buse60 Benim 3 gün oldu ama öyle aman aman bi ağrı değildi, yatarken kalkarken zorladı beni sadece
Gigyyy Buse60 13 gün oldu yine olsa yine spinal tercih ederim ,herkeste farklı tabi ama şükür ben çok rahat ettim 🙏
Buse60 Gigyyy evet cnm bnde 6 ay olucak gerçekten çok rahat geçti herşey hiç ağrım olmadı çabuk hemen ayaklandim
Yenianne0681 Buse60 ben ilk gun hemen kaklktim dolastim ertesi gun bende inanilmaz bir bas ve boyun agridi basladi 4 gun surdu acilde serumlarla kendime geldim cok kotu bir agriydi hatirlayinca bile korkuyorum hala
tavsaninannesi Buse60 mecburi alındım doğum sonrası bi sıkıntı yaşamadım çok ağrım oldu o ayrı bi konu ama ağrı eşiğim düşük old içindi. Yoksa büyük kolaylık
Buse60 tavsaninannesi evet kesinlikle kolay bende hiç ağrı olmadı çok şükür 🙏 ve o ana tanıklık etmek ayrı bı güzel
Balanne_ Buse60 ben çok memnun kaldım hiç ağrım olmadı ords ki anestezi uzmsnı iğnelerin kalitesi ile alakalı sonrasında bel ve baş ağrısı yapıyor yani kalınlığı ile alakalı demişti yspmıycak rahat ol dedi yapmadı ve 3 saat hiç kesik ağrısında çekmedim sonrs bi ağrı kesici gayet iyiydim ve muhteşem bir deneyim di
Buse60 Balanne_ bence o kişiden kişiye değişiyor canım kimi çok memnun kimi değil bende hiç bı sknti olmadı çok şükür
tavsaninannesi Buse60 benim beklenmedik bir sorunla ameliyatım 3 saat sürdü ama ilk bebeği aldıkları an müthişti herşeyi duyuyor görüyor olmak bebeğimle konuşmak çok güzeldi
tavsaninannesi Buse60 iç kanama farkedildi ameliyatta genel cerrah falan da girdi o yüzden ameliyat sonrası ağrım çok şiddetliydi ama benle aynı anda spinal olanlar ertesi gün taburcu olmuştu hemen ayağa kalkmışlardı