Buse60 beeen🙋🏻♀️ çok şükür hiç zorlanmadım anlatılanlar gibi ağrım vs. olmadı. Olsaydı da önemsemezdim doğum anları çok güzeldi 🤭 genel anestezi olsaydım bebeğimi sonradan odada görecektim. Ama spinalde hemen gördüm dokundum çok güzel bir duyguydu♥️