duygugonc Buse60 bende çok zor yürüdüm 2 kisi tutup öyle yürüttüler neden oldu bilmiyorum hamileliğim çok hareketli geçti hiç yerimde durmadım vücudum kaldırmadı sanırım ameliyati
Buse60 duygugonc kişiden kişiye göre degsio canm bendee ilk yürümede hemşire vardı o yürüttu sonra bi iki kere annem ve eşim yürüttü ilk gün sonra hep kendim yürüdüm
Bilge_anne27 Buse60 normal doğum için gitmiştim ama sezeryan oldum doğum anında omzum ve belim arasına bir ağrı girdi ben böyle bir ağrı görmedim nefes almakta zorlanıyodum iki gün sürdü bu ağrı sürekli kahve içtim sıcak uyguladım geçti şükür ama hala bel ağrısı var 4 ay olacak nasıl geçer bilmiyorum 🤷
Cns1903 Buse60 ben oldum hiçbir sıkıntı yaşamadım. Vurukende acımıyor sonrasında da ama herkeste farklıdır 🙄
Buse60 Cns1903 aynen canım katılıyorum bende oldum hiç bı sıkıntı yaşamadım kişiden kişiye değişiyor her doğum
gezentianne Buse60 Ben tercih etmedim anestezi doktoru kombine sezaryen yapalım daha konforlu dedi ben de memnun kaldm aslnda çünkü spinal etkisi geçince ağrı başlıyor ya,epidural hala takılıydı düğmeye bastıgımda ağrı gidiyordu