[silindi] Defneee00 ayyyy bize 500 bin 15 yıl ödeme ile çıktı çok pişmanım. Ya aklıma gelince üzülüyorum evi de bulmuştum ama vazgeçirdim eşimi keşke memleketimden baksaydık of ulen of
Defneee00 [silindi] birde fiyatlar uçtu bir buçuk sene önce 220 olan ev şimdi 450 olmuş sizin o 500 luk ev şimdi 750 olmuştur 😱😲
birkizannesi_ 4 yıl önce bileziklerim 40 bine alındı şuan 117 bin civarında. Mecbur kalmadıkça satmam. Satarsam tribe girerim 😁
Defneee00 iki_prens_annesi bu saatten sonra almayın zaten zirvede alirsaniz birde al sat arasında makas farkı var bı kaznciniz olmaz ama uzun vadeli alacaksanız mesela bir kaç sene bekleyeceksiniz illaki kazanırsınız
_prens_prenses_annesi Defneee00 insallah saka olmaz dogru cikar 😂 bu zmana kadar ne dedi ise cikti ama bilemiyorum insallah dohru olur bu da
iki_prens_annesi Defneee00 ne kadar bekleyecegimz belli degl iste uygun olsaydi alirdk biseylr malisef bu gidisle zor gibi 🙄
[silindi] Defneee00 evet ama alan olunca piyasa düşmez ? Ayıraca inşaat malzemesi ithal dolar endeksli müteahhit malzemeyi yüksek alınca evi de yüksek fiyata satıyor doğal olarak dediğin gibi kredi düşmesi için doların 6 TL bandına gerilemesi lazım o da bir hayal gibi şuan için !!!
Vanilya Defneee00 Ya bu 510 neye göre satarken ona göre satılıyor mu bu? Sabah sattım çeyreğin bir büyüğünü birde gramın yarımını sattım. Hiç tv de nette baktığım gibi değildi aldığım para daha düşüktü
BalarisiYusra Vanilya annem bütün kuyumculara sorardı bu yüzden ne kadara alıyonuz diye 😂 illaki fark oluyordu kuyumcular arası
Vanilya Defneee00 Hmm bizimkileri neye göre hesaplıcaz. Ben hiç anlamıyorum Ya. Adama çeyrek diye gittim adam dedi ki bu tek çeyrek değil iki çeyrek eder dedi dürüst adammış iyi ki valla
Birceninannesi Defneee00 analizleri inceliyorum 507.5 direnç noktasıydı, kırarsa orta vadede 515 rakamı bekleniyordu ki bugün kırdı. Biz satarız diye düşünüyoduk fakat beklemeye karar verdik şimdilik. Yatırım tavsiyesi değildir
Defneee00 [silindi] haremdede alış satış arasi fark çok gibi geldi bana 🤔acaba en doğru anlık hangiisi🤔