Vanilya Defneee00 Hmm bizimkileri neye göre hesaplıcaz. Ben hiç anlamıyorum Ya. Adama çeyrek diye gittim adam dedi ki bu tek çeyrek değil iki çeyrek eder dedi dürüst adammış iyi ki valla
_prens_prenses_annesi Defneee00 insallah saka olmaz dogru cikar 😂 bu zmana kadar ne dedi ise cikti ama bilemiyorum insallah dohru olur bu da
Defneee00 [silindi] haremdede alış satış arasi fark çok gibi geldi bana 🤔acaba en doğru anlık hangiisi🤔
BalarisiYusra Vanilya baya farketmiş ama anlamadım bende bilen vardır belki gram mı 400 çeyrek değildir dimi
Vanilya Defneee00 Ben gittim direkt bozdurdum valla acele işim vardı. Bozdurmak istemezdim ama ne yapalım yeni ev bizi mahvetti aştı boyumuzu
Vanilya BalarisiYusra Yok çeyrek iki çeyrek fiyatıymış onu 1500 civarı bozdu. Biraz büyüktü. Gramın yarısıymış bir tane de onu da 220 leede bişey dedi
DoganurcaN Ulen bi türlü gidemedim yasaktan falan kuyumcuya paramı bekletiyodum öyle almak için bana inat fırladı gitti of
birprensannesi0208 Defneee00 brkleyeceğiz daha da yükselecek gibi duruyor hemen satmak aptalık olur ev arbaa alcakalar ayrı tabi