minikbaykus sizi hatırladım.babam akciğer kanseri demiştim tekrar geçmiş olsun bu süreçte yemesine dikkat etmesi gerekiyor ben babamın yediklerinden örnek veriyim
Yemeklerine zencefil ve zerdeçal dokerdi iyi geliyormuş .her sabah ısırgan otlu yumurta salasi yer.aksamlari çorba olarak ya kelle paça yada işkembe içer.salatasini falan ayrı yapardı hakiki zeytinyagsiz birşey yemezdi iki üç güne bir et veya ciğer yer ve her akşam bir tabak dolusu tere roka maydanoz yiyor canım aklıma gelenler bunlar tavuk sağlıklı olmadığı için ağzına vurmaz aktardan da akciğer kanserlerine iyi gelen karışımlar almıştı onu içiyordu ayın 14 ünde bizimde pedimiz var görenler babamı da dualarına katsin daha 49 yaşında 😔